Re: (deb-cat) instalacio multiarch

El Wed, Dec 13, 2017 at 08:20:33AM +0100, Narcis Garcia deia:
> És a dir, que els discs «multiarch» símplement tenen paquets per a les
> dues arquitectures, i instal·len una de sola?
> Em pensava que hi havia paquets o compilacions de programari
> «multiarquitectura».

Que jo sàpiga sí. Tenen directoris separats per a executables (i
llibreries, més que res) per a cada arquitectura que tens. Tens una
arquitectura nadiua que fas servir si no dius el contrar. I altres
aqrquitectures per quan les vols. Llavors tries quina arquitectura de
quins paquets instal·les i així és més facil fer compilació creuada o
coses d'aquestes (o executar algunes aplicacions en una arquitectura i
algunes en una altra, quan la màquina pot). La feina és bàsicament
dels empaquetadors per etiquetar/provar les dombinacions i
dependències.

https://wiki.debian.org/Multiarch/HOWTO