Re: Configurar Xarxa a Debian 9 KDE sense NetworkManager

Doncs si, m'està tocant força els dns... (dallonses jejeje)

Però crec que he trobat una solució... després de mirar-me gairebé tot el que m'heu dit i no funcionar-ne cap, he trobat un comentari que diu:

/etc/resolv.conf és un enllaç simbòlic a /run/resolvconf/resolv.conf

i recomana, eliminar l'enllaç simbòlic i crear un arxiu real /etc/resolv.conf

i així ho he fet:

mv /etc/resolv.conf /etc/resolv.conf2
nano /etc/resolv.conf
search VENTURA
nameserver 192.168.1.1

no li he donat permisos d'execució i ja funciona tal cual.

Creieu que és una bona solució?

Gràcies!

El dia 5 de desembre de 2017 a les 21:46, Ernest Adrogué <nr9@posteo.de> ha escrit:
2017-12- 5, 12:09 (+0000); Jordi Boixader escriu:
> Si, esta funcionant. Només cal que el desinstal·li? Deshabiliti? Merci

Diria que el network manager només és útil en ordinadors portàtils que
necessiten configurar la xarxa automàticament.  Si configures la xarxa
manualment és millor desinstal·lar-lo, o com a mínim a mi sempre m'ha
portat problemes.