Re: Configurar Xarxa a Debian 9 KDE sense NetworkManager

SOLUCIONAT

era el nom de la interface que ja no es eth0 sino un altre, en el meu cas enp0s31f6

tal com ho tenia a la Debian 6 només hi he canviat eth0 per enp0s31f6 i llestos

Gràcies! i perdoneu per no haver investigat abans de consultar.
Idroj

El dia 3 de desembre de 2017 a les 16:43, Jordi Boixader <idroj@bergueda.org> ha escrit:
Pel que veig ifconfig s'ha substituit per iproute2 i un ifconfig equival a un ip addr show

caldrà saber en quin arxiu posar la configuracio i de quina manera posar-la.

El dia 3 de desembre de 2017 a les 16:19, Jordi Boixader <idroj@bergueda.org> ha escrit:
Hola,

No, no funciona. si deixo tal com tenia interfaces a la debian 6, no fa res, i no tinc connexio a la xarxa fins que vaig a NetworkManager i la activo des d'alla.

fins i tot deixant la linea "sources /etc/network/interfaces.d/*" (que hi surt per defecte) sense comentar

per cert, si faig un ifconfig em diu que no s'ha trobat l'ordre

El dia 3 de desembre de 2017 a les 16:04, Antoni Villalonga <frikimaster@gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> Estic muntant un servidor en una Debian stretch amb KDE. Em cal que, un cop
> arrancat sense entrar amb cap usuari, tingui dues IPs però amb el
> NetworkManager no se com fer-ho.
>
> Potser hauria de deshabilitar NetworkManager i fer-ho directament des de
> consola a /etc/network/interfaces?
>
> amb la Debian 6 ho tenia aixi:

Penso que com ho tenies a la debian6 et funcionarà sense problemes i
que el networkmanager no interferirà en cas que no el deshabilitis.

--
"You hear about the chinese godfather? He made them an offer they
couldn't understand." - The Sopranos 1x04

Antoni Villalonga i Noceras
#Bloc# ~> http://friki.cat/
#Twitter# ~> @friki