Re: (deb-cat) Sticky-enganxos pel propietari de directori

Un altre cas d'ús és la carpeta de xarxa:

$ mkdir /srv/DocumentsCompartits
$ chgrp users /srv/DocumentsCompartits
$ chmod u=rwXg,g=rwXg,o= /srv/DocumentsCompartits
$ usermod --append --groups users pepita
$ usermod --append --groups users pepito

Com es fa per a què pepita crei documents a la carpeta compartida i
garantir que pepito també hi tindrà permisos r/w?
L'Umask no resol això perquè no té efecte per xarxa (sftp/ssh per exemple).
Actualment, la única cosa segura és que, quan pepita crei elements a la
carpeta, aquests pertanyaran al grup «users» per herència. Ja només
faltaria que heretessin permisos r/w/s.

El 29/11/17 a les 13:38, Toni Mas i Soler ha escrit: