Re: (deb-cat) Sticky-enganxos pel propietari de directori

O no entenc exactament el què proposes o no sóc capaç d'imaginar-me ara mateix un cas d'ús que em pogués suposar una millora.
Només per donar-hi voltes. Podries aportar un cas d'ús o fos interessant aquest comportament.

Personalment, un canvi així, em suposaria un gran esforç per interioritzar-lo i aplicar-lo al meu sistema, a més de la por que sempre m'han fet els permisos +s.

Salutacions,

Toni Mas

El dia 26 de novembre de 2017 a les 11:27, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
No sé si aquesta falta de funcionalitat depèn del nucli (com Linux) o de
les eines GNU.
M'agradaria proposar on sigui escaient que, l'atribut +s pel propietari
d'un directori tingui el següent efecte enganxós:
Que el grup dels nous elements creats a dins hereti els permisos de grup.
Això tant pot millorar l'accés a fitxers, tant a les memòries USB, com a
carpetes compartides entre usuaris que tinguin diferent «umask».

Algú sap on seria el millor loc per fer aquesta proposta?

Gràcies.

El 26/11/17 a les 10:54, Narcis Garcia ha escrit: