Re: (deb-cat) Sticky-enganxos pel propietari de directori

El propi grup principal de l'usuari (->gid) també actua com a «grup per
defecte», doncs si un directori està marcat amb g+s ja preval el grup
del directori per a nous elements per sobre del grup que aplica l'usuari
de forma predeterminada.
Així doncs, el mateix comportament hauria de tenir u+s per davant de la
màscara (umask).

El 28/11/17 a les 20:56, Robert Marsellés ha escrit: