Re: (deb-cat) GRUB2, BIOS, LBA, mdadm

Amb la informació que disposem no se m'acut cap idea per ajudar-te a
fer que el GRUB vegi el volum RAID, així que em sembla q et queden
dues opcions:

1. Esperar que algu d'aquesta llista tingui una bona idea per
solucionar-ho i/o anar a demanar suport als desenvolupadors de GRUB
per tal de trobar la causa del teu problema.
2. Canviar d'estratègia i aconseguir el teu volum amb els 3 discs
utilitzant LVM enlloc de RAID. Potser d'aquesta manera esquives els
problemes/anomalies.

Salutacions,
Jordi

--
Para ser realmente grande, hay que estar con la gente, no por encima de ella.