Re: Sense APM, problemes amb ACPI

On 20 October 2017 at 11:38, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> wrote:
> [...]
> using default 8 (20160831/tbfadt-708)
> pmd_set_huge: Cannot satisfy [mem 0xf4000000-0xf4200000] with a
> huge-page mapping due to MTRR override.
> acpi LNXCPU:00: Invalid PBLK length [7]
> acpi LNXCPU:01: Invalid PBLK length [7]
> ACPI BIOS Error (bug): \_SB.PCI0._OSC: Excess arguments - ASL declared
> 5, ACPI requires 4 (20160831/nsarguments-189)
> ACPI Error: [CAPD] Namespace lookup failure, AE_ALREADY_EXISTS
> (20160831/dsfield-211)
> ACPI Error: Method parse/execution failed [\_SB.PCI0._OSC] (Node
> ffff8a0f930aeaa0), AE_ALREADY_EXISTS (20160831/psparse-543)

Hi ha bios amb "bugs". Abans de provar coses recomanen actualitzar la
bios a la darrera versió (m'ha resolt situacions similars en màquines
antigues). Val a dir que de vegades apareixen avisos de coses que no
resten funcionalitat al sistema, és a dir, que els avisos es poden
obviar (si funciona, és clar).

> [...]
>
> He provat d'afegir "apm=power-off", però no funciona i ja he llegit que
> el mòdul APM no s'inclou al nucli des de Debian 5.
>
> Algú sap una alternativa per a què l'ordinador efectivament apagui sense
> ACPI?
>
> Per cert, què perdo deshabilitant ACPI?
>
> --

> I'm using this express-made address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.

Salutacions...Josep