Re: Tarjetes sdxc 64 gb

> Si la unitat no apareix a parted/Gparted, no és problema del sistema de
> fitxers, sinó de la detecció del dispositiu de bloc.

Entesos. ;) Pensava que només li afectava a les SDXC.

> Joan Carles: L'ordinador és portàtil amb el lector de targetes encastat?
> Apareix el dispositiu amb alguna d'aquestes comandes?
> lspci
> lsusb

En el meu cas és un dispositiu pci JMicron.
Joan Carles: has provat a inserir la targeta abans d'iniciar el
sistema? Ho dic perquè hi ha casos en què s'ha descobert que així sí
que es detecta el dispositiu i es carrega el mòdul de nucli
corresponent. Altrament indiquen que, un cop inserida la targeta, fent

echo 1 > /sys/bus/pci/rescan

s'escaneja de nou el PCI i es carrega el mòdul corresponent.

Salutacions,
Josep

> I'm using this express-made address because personal addresses aren't
> masked enough at this mail public archive. Public archive administrator
> should fix this against automated addresses collectors.
> El 14/10/17 a les 09:54, Josep Lladonosa ha escrit:

Salutacions...Josep