Re: Tarjetes sdxc 64 gb

Hola!
Sí, està encastat al portàtil i no, que no sembla ser-hi el dispositiu.

El dia 14 d’octubre de 2017 a les 10:00, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
Si la unitat no apareix a parted/Gparted, no és problema del sistema de
fitxers, sinó de la detecció del dispositiu de bloc.
Joan Carles: L'ordinador és portàtil amb el lector de targetes encastat?
Apareix el dispositiu amb alguna d'aquestes comandes?
lspci
lsusb

El 14/10/17 a les 09:54, Josep Lladonosa ha escrit:

--
Joan Carles
Usuari GNU/Linux #324197