Re: Per els que voleu saber on votar el 1 d'octubre.

Jo sepre procuro agafar el programari de repositoris mantinguts.
Pel cas de TorBrowser, la versió de «Xenial» funciona perfectament amb
Debian 9:
https://launchpad.net/~webupd8team/+archive/ubuntu/tor-browser

Si fas servir Debian 8, millor la versió de «Trusty».

El 23/09/17 a les 10:19, Xavier De Yzaguirre i Maura ha escrit: