Re: Per els que voleu saber on votar el 1 d'octubre.

Hola,

Jo tinc una configuració semblant (xarxa Vodafone) i em surt el mateix error. Crec que és un problema d'accés al servidor ja que si intento accedir a https://aus1.torproject.org/torbrowser/update_3/release/Linux_x86_64-gcc3/x/en-US
 amb un navegador també dóna un timeout. Tampoc puc accedir a torproject.org.

Salutacions,

Josep Ma.

El dia 23 de setembre de 2017 a les 10:19, Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzaguirre@gmail.com> ha escrit:
Bon dia,
He instal·lat torbrouser-launcher
treballo amb un vell HP 386 i KDE
quan llenço des d'una consola el torbrowser-launcher, em diu que no aconsegueix connectar amb el servidor (en una finestra gràfica)
Els missatges de la consola son:
xavier@PC005:~$ torbrowser-launcher
Tor Browser Launcher
By Micah Lee, licensed under MIT
version 0.2.8
https://github.com/micahflee/torbrowser-launcher
Creating GnuPG homedir /home/xavier/.local/share/torbrowser/gnupg_homedir
Refreshing local keyring...
Keyring refreshed successfully...
  New signatures for key: EF6E286DDA85EA2A4BA7DE684E2C6E8793298290
/usr/lib/python2.7/dist-packages/torbrowser_launcher/common.py:84: GtkWarning: No s'ha trobat el motor de tema al module_path: «adwaita»,
  gtk_settings = gtk.settings_get_default()
Downloading and installing Tor Browser for the first time.
Downloading https://aus1.torproject.org/torbrowser/update_3/release/Linux_x86_64-gcc3/x/en-US
Download Error: User timeout caused connection failure. <class 'twisted.internet.error.TimeoutError'>

Alguna idea?
La connexió a internet la faig a través de vodafone-ono (300 Mb teòrics dels que mai n'he vist junts mes de 200) i amb Firefox arribo fins el vincle,
Gràcies

Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

El dia 23 de setembre de 2017 a les 8:31, Pere Nubiola Radigales <pere@nubiola.cat> ha escrit:
Debian porta tor i torbrowser-launcher, que s'instal·lan amb un apt-get install. Després com usuari normal llenceu des de línia de comandes torbrowser-launcher , que instalará el navegador tor-browser. A partir d'aquest moment el podeu fer servir des de menú i es podrà accedir les webs que els jutges de Rajoy obligant il·legalment als nostre proveïdors d'internet a bloquejar nos el accés

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org