Re: (deb-cat) journalctl amb chroot

__________
El 21/09/17 a les 19:15, Alex Muntada ha escrit:
> Narcis Garcia:

> No tinc gaire experiència en el tema però he trobat això:
>
> $ man systemd-journald
> systemd-journald is a system service that collects and stores
> logging data. It creates and maintains structured, indexed
> journals based on logging information that is received from a
> variety of sources:
>
> · Kernel log messages, via kmsg
> · Simple system log messages, via the libc syslog(3) call
> By default, the journal stores log data in /run/log/journal/.
> Since /run/ is volatile, log data is lost at reboot. To make the
> [...]
He resolt el problema de gdm esborrant-lo completament amb ses
configuracions, i tornant a instal·lar, ja que el *genial* journald no
serveix del tot per a revisar la darrera arrencada d'un ordinador qualsevol.
Acabo de comprovar que efectivament l'existència de /var/log/journal fa
que les bitàcoles siguin persistents (ara tocarà crear-ho per tots els
ordinadors amb Systemd).

Gràcies.