Re: (deb-cat) Instalacio amb xarxa, si o si

Gràcies; ja provaré això de l'enllaç via terminal, que ara m'adono que
està muntat a /cdrom i alguna cosa (alguna vegada) la deu cercar
equivocadament a
/media/cdrom

Quan passa això «només» deu ser necessari fer:
Ctrl+Alt+F2
ln -s /cdrom /media/cdrom
exit
Ctrl+Alt+F1

Avui a aquesta hora ja he fet unes 15 instal·lacions de Debian 9, i no
he aconseguit reproduïr el problema, tot i que alguna configuració era
idèntica al cas d'ahir (disc en blanc, català, sense xarxa, xifrat+lvm,
gnome).

Gràcies.

El 19/09/17 a les 22:10, Xavi Drudis Ferran ha escrit: