Re: (deb-cat) Instalacio amb xarxa, si o si

El Tue, Sep 19, 2017 at 09:14:47PM +0200, Narcis Garcia deia:
> Acabo de provar d'instal·lar en un ordinador sense connexió a internet:
> Debian 9.1 (stretch) amd64 DVD 1 (volcat en una memòria USB)
> Evidentment li he dit que ara no configuri la xarxa, i que no vull
> utilitzar una rèplica de xarxa.
> Després del particionat (on li he fet utilitzar encriptat i LVM) em
> demana que insereixi el disc «Debian GNU/Linux 9.1.0 _Stretch_ -
> (aquest ordinador no té CD/DVD)

Fa temps que no ho provo, però jo el que feia era anar a una altra
consola (Ctrl+Alt+F3 o així) i fer un enllaç simbòlic de /media/cdrom
a on sigui que estigui muntat l'usb. Si el que vols dir és que ho
hauria de fer sol, doncs no ho sé, tot pot ser.

També pots mirar al log (abans hi havia una consola amb logs) quin paquet
no troba, potser, i fixar-te si està a l'USB.

No sé...