Re: Problemes amb Debian 9 i un scanner HP Scanjet 7400 c

Em sembla que el directori «gvfs» no té res a veure amb el tema del scanner.
https://es.wikipedia.org/wiki/GVFS
Jo també he trobat que el disseny d'aquest directori és realment estrany
al directori d'usuari, pel tema dels permisos i altres motius.

El 12/09/17 a les 18:31, Daniel ha escrit: