Re: Referendum segons Debian i Apache2

El 08/09/17 a les 11:38, Narcis Garcia ha escrit:
Com a nota molt curiosa, el cap de llista del partit de govern a la Generalitat, el passat dimecres 6 va dir en seu parlamentària que el lloc web «garanties punt cat» és el què explica tots els plantejaments sobre el debatut referèndum sobre Catalunya, a diferència d'un altre que no va en la línia que demana la ciutadania «garantia punt cat»

A la captura de pantalla d'avuí, que adjunto, es pot veure doncs la línia que demana la ciutadania:

- Doncs jo acabo de mirar-ho i surt el contingut habitual. Potser el servidor havia caigut (o l'havien ajudat a caure) o potser havia estat necessari canviar d'allotjador (hosting).

En qualsevol cas, molt poc probable, perquè ja sabem que en el que afecta a aquest país no hi ha (ni hi ha hagut) mai joc brut, oi?

Per cert, l'altre web (garantia punt cat, curiosa coincidència) també té el seu contingut suposo que habitual. Em quedo sense saber si també usen Apache, nginx o un altre.

Els meus cinc cèntims.

	Eduard Selma.

Aquest missatge s'ha enviat des d'un sistema Linux
i no és probable que contingui programari maliciós.