Re: Audio perdut a Stretch

El dia 6 de setembre de 2017 a les 10:53, Orestes Mas <orestes@tsc.upc.edu> ha escrit:
On 05/09/17 22:03, Moises wrote:
Moltes gràcies als dos

Finalment sembla solucionat el problema. Dic sembla perquè:
- alsamixer tenia alguns canals muted. Encara que els vaig canviar continuava sense sentir-se
- amb pavucontrol m'he trobat que no hi havia cap dispositiu de sortida connectat (segons diu). En tot cas, a l'apartat de configuració he passat el perfil 'inactiu' al 'Analog Stereo Duplex (unplugged)'
- un cop fet això, de sobte, ha començat a funcionar (ex. $ aplay /usr/share/sounds/alsa/Front_Center.wav )
- en reiniciar, tornava a no sentir-se res. alsamixer ha tornat a presentar canals silenciats.
- en desilenciar i reiniciar (dos cops), ara sí se sent sense haver de tocar res.
- la configuració de so dels paràmetres del sistema continua sense trobar cap dispositiu de sortida.

Un altra cop, moltes gràcies

Quin escriptori uses? Ho dic perquè en KDE hi ha paràmetres de l'arranjament del sistema que també has de tocar, altrament cada vegada que entres a la sessió et configura l'àudio com està especificat allà.

En altres escriptoris desconec si passa res semblant.

​Gràcies Orestes. Faig servir Gnome.
No sé si és el mateix que amb KDE. El cert és que de moment continua funcionant l'àudio tant després d'aturada com de pausa.
He vist en algun fòrum que algú es queixava de que alsamixer no guardava els canvis entre sessions. Ara em fas pensar que potser parlaven de KDE.
​Salut​