(deb-cat) Gedit: Ctrl+S

Ja m'hi he trobat vàries vegades amb Ubuntu-Gnome 16.04 que, en editar
un fitxer de text utilitzant l'editor de Gnome (gedit), si se m'acudeix
desar-lo amb la drecera de teclat (Control+S) perdo completament el
fitxer perquè el sobreescriu amb zero bytes , i gedit mor. SEMPRE.

Abans d'ahir em va passar per primera vegada amb Debian, que era una
Gedit. Ara ho he provat amb una debian-live-9.1.0-amd64-gnome (hauria de
ser el mateix escenari), però tot va bé.

Algú altre s'hi ha trobat?

--