No hiverna bé amb el gestor d'energia del xfce4 al tancar la tapa

Salut,

és el primer cop que faig una demanda a la llista, però haig de dir que ja n'he après un munt.

Si configuro l'hivernació amb el gestor d'energia del xfce4 i li demano que quan tanqui la tapa del portàtil, em fa l'hivernació i es tanca bé, però quan s'engega llavors sembla que no arrenca les X's i es queda amb la pantalla negra i no em deixa accedir ni a les consoles de text. I haig de tancar l'ordinador a sac però no em fa cas.

En canvi, si executo pm-hibernate ho fa perfectament. I am systemctl hibernate, també.

Si configuro el botó de sortida del xfce perquè també hiverni, també ho fa sense problemes.

Només és el detall del tancar la tapa.

Per cert, el suspèn perfectament en qualsevol de les maneres. Només em passa amb la hivernació.

Merci per avançat.

Vinga,

Salut i desobediència!

                                             Enric.