Re: nvidia

El dj 31 de 08 de 2017 a les 19:33 +0200, en/na Robert Marsellés va
escriure:
> Hola,
>
> El 31/08/17 a les 11:59, jordi ha escrit:

> Els que en saben, afirmen el mateix. Jo mentre vegi bé alguna peli en
> tinc prou. Es similar al tema dels vins, tots els trobo bons.

> La meva experiència s'acaba a la combinació de targeta (GeForce GTX
> 1050Ti) i portàtil tal com el tinc configurat actualment. Si et
> serveix
> per trobar-hi pistes ...
>
> Inicialment venia amb Win. Gairebé va funcionar tot bé quan hi vaig
> instal·lar Debian Stretch "opcions per defecte". Evidentment,
> únicament
> [...]

Em sap greu dir-ho però m'has deixat igual....

L'NVIDIA sempre he anat instal·lant la última versió, ara : NVIDIA-
Linux-x86-384.69.run i l'enlightenment 0.21.8.

Amb el composite openGL, durant uns minuts funciona be, però després
sembla que la pantalla estigui dividida en quadres més o menys grans
i en alguns d'aquests quadres les lletres fan pampallugues o millor dit
es com si una línia de lletres es fiqués damunt d'una altra. Tampoc se
massa be com els controladors dibuixen les pantalles.  Tampoc se si
recompilant l'enlightenment amb alguna opció que desconec, o el
controlador nvidia. No es un tema vital però m'agradaria solucionar-lo
però no se ni per on començar.

Gracies.

Jordi