Re: Xerrada sobre Debian al DLP el 16 de setembre

Narcis Garcia:

> A quin públic està adreçada la xerrada?

Usuaris que vulguin aprendre o preguntar alguna cosa sobre el
desenvolupament intern o l'organització del projecte Debian,
sobretot als que ja tinguin alguns coneixements tècnics.

Principalment la gent d'aquesta comunitat o similars.

> Si és bàsicament a desenvolupadors, parlaria de les eines de
> desenvolupament que puguin atraure gent d'altres plataformes
> (IDE, RAD, Android APK).

Aquest no seria el públic al que em vull adreçar perquè el tema
és el desenvolupament que es produeix al projecte Debian, no el
que hom pugui fer sobre el sistema operatiu.

Miraré de corregir el wiki del DLP perquè quedi més clar.

Salut i gràcies per preguntar-ho,
Alex