nvidia

Bon dia, ja que en algun fil s'ha mencionat els controladors privatius
nvidia, voldria fer una consulta.

Ja fa força temps que els faig servir ja que els hi veig mes rendiment
que els nouveu.

El problema que tinc, i em sembla relacionat amb això és el següent:

Faig servir el gestor enlightenment i si activo la composició per
openGL, hi ha pantalles que fan pampallugues, sobre tot els textos que
hi apareixen (al xat, al terminal, a l'evolution, etc) la composició
per programari funciona normalment.

Aquest problema el tinc de fa força temps, amb el debian 8, el 9,
diverses versions de enlightenment i també diverses versions dels
controladors privatius nvidia.

No acabo de veure d'on ve el problema. Si algú em por orientar ...

Gracies

Jordi

p.d. Ja se que el més fàcil seria canviar una cosa o l'altra, però el
meu gestor de tota la vida és l'enlightenment i sincerament estic
content amb els privatius nvidia.