Re: Xerrada sobre Debian al DLP el 16 de setembre

El missatger final és el què transmet una tendència o una altra, i
l'experiència em diu que se sol «seguir la corrent».

El 20/05/2016 hi hagué una jornada d'instal·lacions a Girona, a la qual
els tècnics vam tenir el consens de posar Ubuntu LTS. Amb alguns
ordinadors la cosa va ser tant desastrosa (bloquejos, problemes per
arrencar, etc.) que vam saltar cap a Debian en el moment que vam veure
que funcionava perfectament.
L'estabilitat va guanyar davant el prejudici, i no sol passar.

El 30/08/17 a les 22:33, julio ha escrit: