Re: Hardware compatible

2017-07-31, 20:03 (+0200); Santi Moreno escriu:
> Hola,
> vull montar un pc per casa a peces i volia preguntar si conegueu alguna
> relació de hardware compatible 100% amb linux o marques que
> contribueixen amb el software lliure i que donen les màximes
> prestacions.

No puc parlar de Wifi perquè no el faig servir.  Pels processadors
gràfics AMD pots mirar pots mirar el grau de support existent per als
diferents xips en aquesta plana:

https://wiki.freedesktop.org/xorg/RadeonFeature/

Intel pel que tinc entès també té bon suport, però no conec cap llista
com la de AMD.  En qualsevol cas jo evitaria Nvidia a qualsevol preu, ja
que no són gaire donats a proporcionar informació sobre el seu maquinari
perquè es puguin escriure drivers lliures.