Re: Ass: Debian 9 fora de control?

1. Com puc fer que no s'auto-afegeixin impressores que no se sap si
existeixen localment (USB/xarxa), com per exemple les que comparteix un
altre ordinador (SMB/etc.) ?

Jo en certs entorns on connecto el CUPS amb un client.conf contra un server faig un remove de l'avahi-daemon directament, i així el sistema només veu les que m'interessa. Pot ser que amb avahi-utils com diu l'Alex puguis afinar-ho sense haver de treure'l.

Salut!

El dia 8 d’agost de 2017 a les 10:09, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
__________
El 08/08/17 a les 09:57, Alex Muntada ha escrit:
> Narcis Garcia:

> Crec que això ja havia quedat clar, però tigues en compte que es
> fa difícil deduir les preguntes implícites en la teva protesta.
> El que per tu pot ser un problema per algú altre pot no ser-ho.
>
> Si vols respostes, hauràs de fer les preguntes més clares.
>
> Salut,
> Alex

Tota la raó companys:

1. Com puc fer que no s'auto-afegeixin impressores que no se sap si
existeixen localment (USB/xarxa), com per exemple les que comparteix un
altre ordinador (SMB/etc.) ?

2. He entès bé que hi ha actualitzacions de paquets que s'apliquen
automàticament? Si és així, com evitar-ho i fer que se li pregunti a
l'usuari de manera elegant?

Moltes gràcies.