Re: Rendiment de Firefox, Crome i els gestors de pestanyes

No estic segur d'entendre això del «buffer temporal». Potser et
refereixes a donar-li al botó secundari del ratolí sobre les solapes i
triar «Afegeix totes les pestanyes a les adreces d'interès» per
desar-les en una carpeta dels marcadors. També amb el botó secundari,
sobre una carpeta d'aquestes t'ofereix «Obre-ho tot en pestanyes».

Jo també he notat que les darreres versions de Mozilla i navegadors
derivats semblen més carregosos per l'ordinador, tot i que prefereixo
això que no delegar la feina a Google.

El 19/07/17 a les 08:33, Joan ha escrit: