Re: systemd-cron

El dt 11 de 07 de 2017 a les 14:07 +0200, en/na Alex Muntada va
escriure:
> Hola jordi!

> Ens pots explicar què vas fer exactament a banda d'instal·lar el
> paquet del systemd-cron?
>
> Salut,
> Alex

Dons res, a l'instal·lar el systemd-cron s'ha eliminat cron i anacron,
però els crontabs els edito normalment amb crontab -e i systemd-cron
s'encarrega de tot, no se si massa be. Les ordres que s'executen a
l'arrencada (@reboot) no funcionen del tot, segurament per dependencies
que no se modificar. I ja dic, systemd pels usuaris normals com jo i
que pretenem utilitzar l'ordinador sense tenir que remenar-li cada dia
l'estomac, es una mica complicat. systemadm que tampoc serveix per
gaire res, es penja.

libreoffice writter peta (suposo que pel tema del java)
algun servidor que utilitza jvm peta, (he provat dues versions)

Si per despiste, obro la finestra de diposits del synaptic, encara que
no modifiqui res, em crea el fitxer /etc/apt/trusted.gpg buit i amb
permisos erronis, així que em marca errors fins que l'esborro.
Podria seguir... no crec que recuperi mai la l'estabilitat del debian
8.

Salutacions.

Jordi