Re: LibreOffice

administrator should fix this.
El 27/06/17 a les 12:23, jordi ha escrit:
> El dt 27 de 06 de 2017 a les 11:56 +0200, en/na Narcis Garcia va
> escriure:

> Realment amb el meu comentari no volia menystenir els controladors
> lliures, jo els prefereixo, però reconec que en qüestió de la targeta
> gràfica (Nvidia) i la impressora (Samsung), entre altres moltes coses,
> mai els podrem atrapar.
>
> Jordi

Aprofito el cas de Samsung que esmentes, en què moltes vegades he vist
que són ells que s'han estat situant a l'ostracisme i, doncs, ells els
que es veuen necessitats «d'atrapar» el món del programari lliure o dels
protocols neutres (com el PostScript).
És important, apart de triar PL, triar també el maquinari que millor hi
treballi.

Si deixem la qüestió privativa de banda, també és a NVidia on es
(podria?) enregistrar una incidència per a què la resolguin. Suposo que
com a entitat competent tenen el seu sistema de suport i resolució de
problemes (bugs) sense necessitat d'atrapar el nivell de la comunitat
Debian.

Com més tancat és un sistema, més bé et semblarà que funciona en el seu
medi, ja que està molt optimitzat per unes circumstàncies molt concretes
i no preveu completa adaptació o entesa amb d'altres elements més oberts.
Un cotxe de F-1 corre molt, sempre i quan no li canviis l'entorn tancat
i no s'hagi d'entendre amb altres tipus de vehicle.