Re: LibreOffice

El dt 27 de 06 de 2017 a les 11:56 +0200, en/na Narcis Garcia va
escriure:

> Certament, no són comparables començant amb què els lliures permeten
> aïllar i arreglar els problemes, i els privatius no.
> Abans de funcionar molt bé, cal funcionar bé.
>
> Quan faig pa, si algú em diu que sucat amb Cocacola és indigest,
> primer
> cal comprovar que el meu pa sol no ho és d'indigest (que ho podria
> ser).

Realment amb el meu comentari no volia menystenir els controladors
lliures, jo els prefereixo, però reconec que en qüestió de la targeta
gràfica (Nvidia) i la impressora (Samsung), entre altres moltes coses,
mai els podrem atrapar.

Jordi