Re: LibreOffice

El dt 27 de 06 de 2017 a les 11:00 +0200, en/na Narcis Garcia va
escriure:

> Hauries de provar a treure el programari privatiu (Nvidia) per
> comprovar
> si aquest és l'origen del conflicte amb el Java que prefereix
> LibreOffice.

Be. No se  si ja ho he arreglat eliminant tot el libreoffice, gnome i
un parell de coses mes, fitxers de configuració inclosos i
reinstal·lant.

El problema em sembla més del java que del controlador privatiu NVIDIA.

Ara a Opcions>Avançades em surten dues maquines java, la que vaig
instal·lar:
java version "1.8.0_131"
Java(TM) SE Runtime Environment (build 1.8.0_131-b11)
Java HotSpot(TM) Server VM (build 25.131-b11, mixed mode)

i la Free Software Foundation 1.5.0, pero no la que ve amb l'Stretch i
tinc instal·lada de nou i utilitzava el LibreOffice abans.

Penso que si un dia canvio el java, hauré de reinstal·lar de nou el
LibreOffice.

Gracies per l'ajuda, ara de moment funciona, a veure ...

Jordi.