Re: LibreOffice

Jo ara he provat la debian-live-9.0.1-amd64-gnome i veig que ja hi ha
l'intèrpret de java predeterminat instal·lat (default-jre).
Obro LibreOffice com a usuari normal i a Eines>Opcions>Avançades veig
que té seleccionat «Oracle Corporation 1.8.0_131»

Per a què necessites el Java? Has instal·lat un paquet diferent?
Pot ser que el Java trtacti alguna qüestió gràfica que xoqui amb NVidia?

administrator should fix this.
El 26/06/17 a les 23:42, jordi ha escrit: