LibreOffice

Bones, al final he fet una instal·lació nova del Debian Stretch, en un
altre correu explicaré els problemes que han sortit durant aquesta.

Per ara, anem pel LibreOffice. Els primers dies de la instal·lació
funcionava, o al menys s'engegava i semblava que anava be. Després de
instal·lar una colla més de programes, i entre ells els controladors
privatius NVIDIA i la màquina virtual Java(TM) SE Runtime Environment
(build 1.8.0_131-b11), va deixar de funcionar, o es a dir no engega.
Amb el soffice --backtrace vaig veure que petava la maquina virtual
java que ve amb l'Stretch. Així que la vaig desinstal·lar i al menys
vaig poder canviarla a les opcions per la nova. Ara em trobo que
soffice em funciona amb sudo però no com a usuari.

He vist pel Google que això a passat amb altres versions de
LibreOffice, però no en trobo la solució. (El google no deixa de ser un
 hipermercat amb interesos només comercials).

Si algú em pot orientar ...

Moltes gracies.

Jordi