Re: (deb-cat) sources.list i base.list

Doncs semblaria tenir relació (o més aviat semblança), perquè a Debian 8
ja semblarien haver-se eliminat /etc/apt/trustdb.gpg i
/etc/apt/trusted.gpg i només deixat fitxers a /etc/apt/trusted.gpg.d/

Si tens un fitxer /etc/apt/trusted.gpg jo provaria a donar-li permisos
de lectura per tothom:
$ sudo chmod a+r /etc/apt/trusted.gpg
I si no el tens m'estranya perquè jo he provat un apt-get update en un
«Live» sense el fitxer i no es queixa.

administrator should fix this.
El 24/06/17 a les 15:45, Jordi Boixader ha escrit: