Re: (deb-cat) sources.list i base.list

El dv 23 de 06 de 2017 a les 18:02 +0200, en/na Narcis Garcia va
escriure:
> Ara m'he adonat del reemplaçament de:
> /etc/apt/sources.list
> per:
> /etc/apt/sources.list.d/base.list

Vols dir en una instal·lació nova?

Jo no ho tinc, per això pregunte.

> Aquesta ubicació i nom són definitius? És a dir, és d'esperar que en
> properes versions canvii per "default.list", "debian.list" o
> "00.list" ?

Imagine que així quedarà forever and ever...

> D'altra banda, /etc/apt/sources.list segueix essent llegit? S'acabarà
> ignorant en properes versions?

A Debian s'està intentant migrar configuracions a directoris "conf.d",
perquè fan la gestió de les actualitzacions de configuracions i de
canvis locals molt, molt més fàcils. Ara bé, la compatibilitat cap
enrere de /e/a/sources.list jo crec que està més que garantida.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/