Dubte amb les versions

Hola gent,
tinc un dubte sobre les noves versions de Debian una vegada s'ha
publicat Stretch. Vos conte:
Des de que vaig instalar Debian Stretch al meu portatil i un cop es va
congelar vaig configurar el sources.list amb testing per tenir un
"rolling-release" i tot està anant perfecte. El meu dubte és que una
vegada Stretch passa a Stable, Buster és la nova testing. No he canviat
res, menteixo, sí he canviat el security del sources.list ja que em
donava error de versió. Ho he possat a Stretch i tot ok. El tema és que
he fet un apt-get dist-upgrade després de un apt-get upgrade i s'han
actualitzat uns quants programes (pocs perqué sol fer-ho molt sovint, el
upgrade no el dist-upgrade) i tot apararentment funciona bé. El meu
dubte és que segueix indicant: inxi -S
Debian GNU/Linux 9 (stretch)

Quan canviarà a Buster? serà automàtic en algun upgrade o tinc que tocar
algun fitxer?

Salut i gracies,
@santimoreno