Re: Instal·lar Debian 9 de cero... Es recomanable encriptar les particions?

Pedro:

> alguna guia que recomanis o sabries explicar breument com fer
> lo de entrar xifrar disc i desbloquejar-lo amb el llapis USB?

En teoria és fàcil utilitzant l'ordre «cryptsetup luksAddKey».

Fa poc em vaig assabentar que el GRUB té suport per luks i que
és possible configurar el xifrat del disc sencer sense tenir
el /boot fora, però no he pogut provar-ho encara:

http://www.pavelkogan.com/2014/05/23/luks-full-disk-encryption/
http://www.pavelkogan.com/2015/01/25/linux-mint-encryption/

Salut!
Alex