Re: Instal·lar Debian 9 de cero... Es recomanable encriptar les particions?

Josep,

tens alguna guia que recomanis o sabries explicar breument com fer lo
de entrar xifrar disc i desbloquejar-lo amb el llapis USB?

podríem considerar que el punt de partida més habitual és una debian
instal·lada amb el xifrat de disc com suggereix l'instal·lador.

Gràcies!