Re: Celebració Debian Stretch al Tagamanent

El 10/06/17 a les 23:21, Simó Albert i Beltran ha escrit:
> Hola,
>
> Per tal de celebrar la sortida de la Debian Stretch us proposem pujar
> al Tagamanent.
>
> Podeu trobar informació a la següent pàgina:
>
> https://wiki.debian.org/LocalGroups/DebianCat/20170617FestaStretchTagamanent
>

> Si veniu apunteu-vos al final de la pàgina.
>
> Animeu-vos!

He ampliat l'apartat dels horaris del tren per arribar-hi, detallant les
parades del tren que millor s'adapta a l'hora de trobada.

Malauradament el dissabte tinc un compromís familiar i no podré venir.