Re: ventilador a stretch en fer resume

Hola!.

No se si te relació, però per si de cas.

Dimecres, desprès d'actualitzar a stretch, no em funcionava correctament
l'entorn gràfic.

Quan a l'escriptori intentava obrir qualsevol aplicació (navegadors,
xarxa, rellotge, nautilus, libreoffice...) qualsevol, es tancava
immediatament.

Jo en una altra màquina (dimarts), després d'actualitzar (tot, nucli inclòs) l'entorn gràfic trigava a obrir (xfce) però obria bé.
Vaig veure que hi havia missatges d'error d'alguna part gràfica (drm?) del nucli. Vaig haver d'iniciar amb la versió anterior del nucli i així anava ràpid...

Desprès de fer dpkg-reconfigure gdm3 (no se si vaig fer be...) me donava
un error i vaig tindre que reinstalar-lo.

Ara sembla que tot funciona be

Com a informació.

Salut!

Pep

El 09/06/17 a les 07:53, Lluís Gili ha escrit:

Salutacions...Josep