Re: ventilador a stretch en fer resume

2017-06- 9, 00:15 (+0200); tictacbum escriu:
> m'ha tornat a passar :( amb el kernel mes recent (4.9.0-3) i aquest cop
> sense haver suspès
> de moment amb l'anterior si s'aturen els ventiladors tornen a engegar i no
> es penja

Ahir em va passar una cosa semblant, no sé si té relació.  Estava
treballant amb l'ordinador i es va parar de cop.  Primer el reproductor
de música va començar a dir "buffering..." com si no pogués llegir
dades, després el gestor de finestres va deixar de respondre i finalment
es va congelar tot.  Em pensava que el disc dur deuria haver petat, però
quan vaig reiniciar tot tornava a funcionar normal.  No em vaig fixar
amb els ventiladors i de moment no m'ha tornat a passar.

Per cert, suposo que has descartat un problema mecànic dels ventiladors.
Si es paren els ventiladors per qualsevol motiu i es comença a
sobreescalfar l'ordinador poden passar coses d'aquest estil.