Re: ventilador a stretch en fer resume

Hola,
si, m'he descuidat d'explicar que arrencant amb el kernel anterior podia suspendre i engegar sense problema, però com que no sé si passa sempre no puc assegurar que sigui el kernel
de fet després d'enviar el mail he recordat que també havia instal·lat lm-sensors i posat coretemp a /etc/modules, després de treure la línia i esborrar el paquet he pogut suspendre i engegar sense problemes un parell de vegades (amb el kernel nou)
a veure si era això i no torna a passar..
Lluís

El dia 8 de juny de 2017 a les 22:27, Aniol Martí <amarti@caliu.cat> ha escrit: