Re: problemes de privacitat amb network manager

Pedro:

> Alex M, Ermengol, si em permeteu que us pregunti directament?
> Sembla que a vosaltres no us afecten aquests problemes de
> privacitat? Sí? No? Com us ho feu?

Jo sóc conscient dels riscos i procuro mantenir-me informat en
termes de seguretat alhora que intento trobar un equilibri prou
raonable que em permeti estar tranquil.

> Però si treus el portàtil al carrer i el portes a una biblioteca?
> Hi ha xarxes wifi que són insegures ja que ningú les administra.

Si no me'n refio prou, senzillament no l'utilizo, utilitzo la
connexió del mòbil o una VPN.

> I que en penseu d'aquesta: fins i tot windows quan et connectes
> a internet et diu si t'estàs connectant a una connexió de la
> feina, casa o pública.

Crec que estaria bé tenir alguna funcionalitat similar, però cal
que algú la implementi (en cas que no hi estiguin treballant
ningú) i potser hi ha d'altres coses que tenen més prioritat.
Per saber-ho cal participar en el projecte.

> I enteneu alguns que he de parlar en aquests termes per tal de
> resaltar aquests punts que es posen en qüestionament. A vegades
> sembla que a alguns no us agrada discutir. Discutir és bo, és
> intercanvi d'idees i coneixements. Si tothom està d'acord és que
> no hi ha informació a compartir, lo qual és una constant  i la
> seva derivada/canvi és 0.

En l'àmbit tecnològic no m'agrada discutir si no és amb el fi de
trobar una millora i dur-la a terme. Fer crítica constructiva,
sobretot des de l'experiència de treballar en un projecte, em
sembla genial. Criticar la feina que fan els altres sense haver
participat en el projecte em sembla agosarat perquè sovint cal
tenir més context i només s'aconsegueix participant de forma
activa.

> M'agrada parlar amb vosaltres i m'agrada debian. Però vull que
> sigui millor! :)

A Debian, amb voler-ho no n'hi ha prou. T'hi has de posar també.
Hi ha molta gent que vol moltes coses diferents, de vegades fins
i tot contradictòries.

Així doncs, què creus que en surt de constructiu de tota aquesta
discussió per a Debian fins ara?

Salut,
Alex