Re: (deb-cat) Patrocinis de l'empresa Mozilla

Narcis Garcia:

> Havent esmentat allò de la «duplicitat de codi», no tinc clar si
> s'admetria l'empaquetat a Debian. Com es fa pels derivats (fork)
> d'un programari ja existent?

Suposo que depèn de cada cas, no hi ha una resposta fàcil. Pel cas
del mariadb, l'equip que l'empaqueta és pkg-mysql però tenen dos
repositoris diferents de codi (no en conec més detalls):

https://anonscm.debian.org/git/pkg-mysql/mysql.git
https://anonscm.debian.org/git/pkg-mysql/mariadb-10.1.git

> Essencialment IceCat és un derivat de Firefox amb quatre retocs, com les
> preferències predeterminades, el complement SpyBlock i alguna cosa més
> sobre el JavaScript.
> Bona part d'això seria aplicable a la política d'empaquetat de Firefox
> sense necessitar IceCat, igual com es fa per Ubuntu amb el mateix Firefox.

Crec que la forma més fàcil de trobar la manera seria que els
mantenidors del paquet a Trisquel s'ofereixin a adaptar el
paquet per a Debian i a partir d'aquí esbrinin com caldria
fer-ho parlant amb els mantenidors del paquet de firefox.

Salut,
Alex