Re: provant debian 9

Narcis Garcia:

> Jo sovint faig servir màquines virtuals per fer assajos i comprovacions,
> per això és habitual que deixi moltes opcions predeterminades de les que
> no estic posant a prova.
> Puc plantejar-me fer 10 instal·lacions simultànies de Debian en mitja
> hora obrint 10 màquines virtuals, perquè vario algun mètode, maquinari,
> tantejar els diferents camins d'instal·lació, etc.

Aleshores et recomano que utilitzis «preseeding» per no dependre
dels valors per defecte:

https://wiki.debian.org/DebianInstaller/Preseed

Nosaltres utilitzem el preseeding amb el d-i per fer qualsevol
instal·lació dels diferents servidors que gestionem a la feina
(virtuals i físics). Fa temps que no fem instal·lacions guiades
amb el d-i.

Salut,
Alex