Re: Devuan (Debian sense systemd) treu una RC

administrator should fix this.
El 22/04/17 a les 00:34, Àlex ha escrit:
> Hola,
>
> Després d'un cert temps des de que Debian adoptés systemd, el projecte
> Devuan han tret una primera versió de Debian 8 amb l'init tradicional.
>
> http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=Devuan-1.0-RC1
>
> Salut,
>

>     Àlex

Amb aquestes instruccions ja vaig aconseguir que una Debian 8 (sense
escriptori) funcionés sense SystemV:
$ apt-get install sysvinit-core sysvinit-utils
$ cp /usr/share/sysvinit/inittab /etc/
$ apt-get remove --purge --auto-remove systemd

No entenc perquè tenen tanta feina per fer un derivat basat en SystemD,
però és que a més a més crec que el millor que podrien fer és mantenir
un paquet amb les dependències d'arranjaments per Debian 8.

Què els passarà ara amb Debian 9? El mateix problema que té gNewSense
amb el manteniment de versions.