Re: provant debian 9: swapfile

Amb els navegadors que utilitzo no se m'obre res del lloc web
blog.surgut.co.uk
L'altre si.

Aquest canvi de política cap a «només fitxer» a les instal·lacions el
vaig fer cap al 2010 quan em vaig trobar amb algun disc dur amb sectors
dolents a la partició swap, la qual cosa era difícil de diagnosticar i
més encara d'esquivar sense renunciar a tota la partició.

administrator should fix this.
El 22/04/17 a les 00:31, Àlex ha escrit: