Re: (deb-cat) Patrocinis de l'empresa Mozilla

administrator should fix this.
El 21/04/17 a les 01:33, Alex Muntada ha escrit:
> Narcis Garcia:

> A Debian, si hom no vol fer-se càrrec d'empaquetar un programari
> però vol demanar que ho faci algú altre es crea un bug del paquet
> especial WNPP de tipus RFP (Request For Packaging). Tens més
> detalls a https://www.debian.org/devel/wnpp/ (si tens cap dubte
> fes-m'ho saber).
>
> Fins que no estigui empaquetat el debat sobre si ha de ser el
> navegador per defecte no es produirà dins de la comunitat de
> desenvolupadors de Debian.
>
> Salut,
> Alex

Havent esmentat allò de la «duplicitat de codi», no tinc clar si
s'admetria l'empaquetat a Debian. Com es fa pels derivats (fork) d'un
programari ja existent? (se m'acudeix MariaDB com a exemple).

Essencialment IceCat és un derivat de Firefox amb quatre retocs, com les
preferències predeterminades, el complement SpyBlock i alguna cosa més
sobre el JavaScript.
Bona part d'això seria aplicable a la política d'empaquetat de Firefox
sense necessitar IceCat, igual com es fa per Ubuntu amb el mateix Firefox.