Re: (deb-cat) Patrocinis de l'empresa Mozilla

Narcis Garcia:

> Hi ha aquesta incidència enregistrada:
> http://bugs.debian.org/637348

Jo vaig buscar «gnuzilla» i per això no el devia veure.

> El què no sé molt bé és, si jo escric a 637348@bugs.debian.org
> «animant a l'empaquetat», com pot arribar a la persona o persones
> que puguin ajudar en aquest afer.

Pots escriure-hi per demostrar el teu interès i almenys quedarà
constància que sou dos els que voleu que s'empaqueti: l'autor del
bug i tu. Si hi ha més gent que vol dir-hi la seva, doncs també
ho pot fer, és clar.

Si no ho feu, la sensació que em dóna ara és que no és un tema
que interessi gaire a ningú, si més no dins de la comunitat de
Debian.

> «Empaquetat» ja ho està per Trisquel i totes les versions
> funcionen a Debian, però suposo que no es tracta tant
> d'empaquetar com d'incloure al repositori «unstable»

No sé com s'ha fet el paquet de Trisquel (cal tenir el que
comenta en Simó de no tenir codi duplicat a Debian). Una forma
d'impulsar el paquet a Debian seria que els autors del paquet
a Trisquel s'animin a fer (o adaptar) el paquet per a Debian.

Salut,
Alex