Re: (deb-cat) Patrocinis de l'empresa Mozilla

Narcis Garcia:

> Sobre l'alternativa, jo no crec que sigui el Tor browser (que
> es dedica a una altra xarxa) sinó aquest:
>
> www.gnu.org/software/gnuzilla

> Jo penso que millor que Mozilla Firefox hi ha diversos navegadors, però
> GNUzilla IceCat és una alternativa prou tova com per no donar maldecaps.

A Debian, si hom no vol fer-se càrrec d'empaquetar un programari
però vol demanar que ho faci algú altre es crea un bug del paquet
especial WNPP de tipus RFP (Request For Packaging). Tens més
detalls a https://www.debian.org/devel/wnpp/ (si tens cap dubte
fes-m'ho saber).

Fins que no estigui empaquetat el debat sobre si ha de ser el
navegador per defecte no es produirà dins de la comunitat de
desenvolupadors de Debian.

Salut,
Alex